wtorek, 5 października 2010

Paroofka Song


Paroofa paroofka tak na mnie wołają
ludzie z mięsnego
pewnie oni rację mają
bo ja lubię paroofki, nic na to nie poradzę
jem paroofki w zimę
jem je i w wakacje
a właśnie nadszedł ten czas
nadeszła ta chwila
kiedy biorę paroofkę i obierać zaczynam
wrzucam do garnka
z boku stoi keczup i filiżanka
czekam 5 minut
doglądam paroofki
wiesz co ja lubię
nigdy się nie zmienię
reprezentuję paroofkowe podziemie!
elo!
Bo czego może chcieć od życia
taka paroofka jak ja?!
A najlepsze paroofki
powiem ci przecie
które paroofki są najlepsze na świecie
to berlinki berlinki berlinki !
[wchodzi dziedzic pruski]
dzień dobry, kto ukradł paroofki?
[KONIEC]




Hej Magda to ja, rapująca paroofka
historia jest moja krótka
zaczyna się tak: trzej młodzi ludzie
po sobotniej imprezie w niedzielnym trudzie
trafkę sobie kupili
a gdy ją ćmili
nieźle się bawili
ja mówię: zostawcie paroofki na potem
bo was postraszę Glutem - Magdy kotem!
Chłopcy jednak nie słuchali
i nauczkę wkrótce srogą dostali
łapy poharatane
Glut zagłębił się w ranę
morał z tego taki:
idź Magda spać, bo Glut wyrwie Ci flaki!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz